000
 
 
22 / 11برچسب:, :: 10:24 بعد از ظهر ::  نويسنده : محمد






ادمها از دور .........



امروز دلم دوباره شکست....

از همان جاي قبلي...!

کاش مي شد آخر اسمت نقطه گذاشت تا ديگر شروع نشوي....

کاش مي شد فرياد بزنم... پايان!

دلم خيلي گرفته!....

اينجا نمي توان به کسي نزديک شد!

آدمها از دور دوست داشتني ترند!


 





نظرات شما عزیزان:

negar & vida
ساعت17:28---30 بهمن 1389
سلام داداشي...
كادوت خيلي قشنگ بود..
مرسي كه واسه ويدا هم فرستادي خيلي خوشحال شد
داداشي خيلي دوست داريم.. فعلآ


negar & vida
ساعت16:38---28 بهمن 1389
سلام.. سلام داداشي!!
ما اومديم!!
راستي داداشي ما دو نفريمااااا...( نگار & ويدا )
مرسي كه گذاشتي بهت بگيم داداشي خوشحال شديم!!
بازم بيا پيشمون ...
فعلا باباي


negar & vida
ساعت16:38---25 بهمن 1389
سلام آقا محمد.. مرسي كه دوباره اومدي آدرستو گذاشتي..
ما لينكت كرديم..
فقط 2 تا چيز :
1 ميشه بهتون بگيم داداشي؟؟ آره؟؟ آْره؟؟
2. شما به يه جشن خوشگل دعوتين فقط زود بياينا.. يادتون نره..


....
ساعت9:57---24 بهمن 1389


علی
ساعت1:07---23 بهمن 1389
سلام وبلاگت خیلی قشنگ ممنون من لینکت کردم شما من با عنوان دلتنگی لینک کن

hosein888
ساعت23:19---22 بهمن 1389
سلام خوبی یه سری به من بزن اماره وبم بالای 1100 در روز هست خواستی تبادل لینک هم می کنم
راستی اومدی تو وبم لطف کن رو بنر تبلیغاتی اول وبلاگم کلیک کن تو رو خدا کلیک کن فراموش نشه
ممنون
راستی کارداشتی در خدمتم
حتما بیا منتظر کلیکت و نظره زیبات هستم
حتما کلیک کن به کمکت احتیاح دارم
حسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اسمم : گمنام شهرت: دلباخته جرم: جوانی محکومیت :زندگی کوله بارم: حسرت خوراکم: اشک و آه دوستانم: بی وفا وطن: ندارم کوچه: محبت فلکه: دوستی چهارراه: ماتم پلاک: بدبختی+مرگ به دنبال: آرزو میراث: فراموشی نورم: شمع شغل: خریدار محبت
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لاله زار و آدرس mamad1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 41899
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1